Ana Sayfa


Sheraton Bursa ve Aloft Bursa açıldı < Geri

Beyçelik Holding tarafından 70 milyon dolarlık yatırımla Bursa''''ya kazandırılan Sheraton ve Aloft Bursa otelleri hizmete açıldı.

Sheraton Bursa ve Aloft Bursa Otelleri Genel Müdürü Valentin Schoubs, StarwoodHotels& Resorts Türkiye Bölge Direktörü Sabine Dorn Ağlagül, otelin yatırımcısı Faik Çelik Holding CEO''''su Baran Çelik ve Faik Çelik Holding Yönetim Kurulu Üyesi Bahar Çelik Güzeldağ, ortak basın toplantısı düzenledi.

Sheraton ve Aloft yatırımıyla ilgili bilgi veren Faik Çelik Holding CEO''''su Baran Çelik, "Sheraton ve Aloft Bursa''''da açılması bu hızlı büyüyen kentin gelişiminde önemli bir dönüm noktasıdır. Starwood''''un bu güçlü global markalarının hem uluslararası hem de yerel misafirleri için ilgi çekici olacağına inanıyoruz. Turizm yatırımına 2010 yılında bu alandaki açığı görerek karar verdik. Yatırım öncesi ulusal ve uluslararası danışmanlık şirketleriyle Bursa''''nın turizm potansiyeli konusunda ciddi çalışmalar yürüttük. Bursa''''nın 5 yıldızlı otel konseptini kaldıracağım düşünerek 2011 yılında inşaata başladık. 22 aylık inşaat süresinin ardından mart ayında konuk kabulüne başladık" şeklinde konuştu.

Kaliteyi yükseltti, maliyeti artırdı

İnşaat alanının yeraltı ve yerüstü olmak üzere 35 bin metrekareyi bulduğunu den Çelik, "171''''i Sheraton''''da, 133''''ü Aloft''''ta olmak üzere toplamda 304 oda var. Bin 370 metrekarelik konferans alanında günışığı alan 700 metrekarelik Rodos balo salonu ve çok amaçlı toplantı salonları yer alıyor.Yatırım maliyeti 70 milyon dolar civarına ulaştı. Bu rakam bizim projelendirdiğimiz rakamın biraz üzerinde oldu. Bunun da sebebi biziz. Özellikle iç mimari kısmında kaliteyi yükselttik. Yerel kültürü yansıtmaya çalıştık. Osmanlı mimari çizgilerinin de yer aldığı otelde geçmiş ile bugünü harmanladık. Otelin dekorasyonunda modern ve sıcak renklerin yanı sıra Türk motifleri de kullanıldı. Türk hamamı vespa konseptimizde yerel merkezlerden çıkan doğal kaplıca suyu kullanılıyor" diye konuştu.

Türkiye Bölge Direktörü Sabine Dorn Ağlagül de Türkiye''''deki varlıklarını büyütmeye devam ettiklerini ifade ederken, Bursa''''daki ilk Starvvood otellerinde Faik Çelik Holding ile yaptıkları ortaklıktan ötürü mutluluk duyduklarını anlattı. 3 yılda tüm Starvvood markaları gelecek Ağlagül, hızla gelişen kültür, endüstri, spor ve tatil merkezi Bursa ile Sheraton ve Aloft markalarının birbirine çok uygun bir seçim olduğunu vurguladı. Starwood''''un Türkiye''''yi son 8 yılda ciddi anlamda mercek altına aldığını belirten Ağlagül, bu ilginin özellikle Akdeniz ve Ege bölgelerinde sürdüğünü anlattı. Starvvood''''un hızlı büyüyen bir girişim olduğuna ve halihazırda yaptığı 131 anlaşmanın 71''''ini hayata geçirdiğine dikkat çeken Ağlagül, şöyle konuştu; "Starwood Grup bünyesinde 9 marka bulunuyor. Bunlar içerisinde Aloft en hızlı büyüyen marka.

Starwood''''un büyümesinin yüzde 56''''lık kısmı ABD dışında gerçekleşiyor. Starwood, yaklaşık 100 ülkede 1.134 oteli, sahip olduğu ve yönetim özellikleri itibariyle 171 bin çalışanı ile dünyanın önde gelen otel ve eğlence şirketlerinden biridir"

Tüm Haberler >